166. She Did It, Again

Op de valreep van ons vertrek naar Vietnam bijzonder en heugelijk nieuws: Mirjam heeft met haar nieuwste boek STREET FOOD KOSOVO in de Kookboek van het Jaar competitie de eerste prijs gewonnen in de categorie Goede Doelen. Twee jaar geleden heette dat nog Beste Initiatief, toen won ze ook, met Street Food India. En nu valt ze dus weer in de prijzen!

De competitie in deze categorie werd gejureerd door tv-chef Pierre Wind, die het knap lastig gehad moet hebben, want een van de concurrenten van Street Food Kosovo was nota bene Street Food Vietnam… Laten we niet vergeten dat Mirjam dit jaar maar liefst twéé boeken heeft uitgebracht. Welk van je kinderen heb je het liefst? Uiteindelijk viel de keus van de jury op Kosovo. Applaus, champagne en hoera!

IMG_28733-klein

Op Facebook las ik vanochtend een mooie aanbeveling voor Mirjams boeken, die ik van harte deel: So proud of my friend Mirjam Letsch, who works miracles: she travels, she takes photos, she writes cookbooks and above all – she helps deprived children in the world by doing this. Kosovo – the new culinary trend with a humanitarian touch.

Dat is een mooie: culinary trend with humanitarian touch. Die houden we er in. Dankjewel, Yelena!

Tja, veel meer valt er niet te zeggen. Behalve dat Street Food Kosovo (in twee talen leverbaar: Nederlands en Engels!) bij de boekhandel te koop is en natuurlijk ook online, hetzij via onze eigen uitgeverij Street Food World (klik hier om rechtstreeks naar de webwinkel te gaan) of bij bol.com, waar alle boeken die we gepubliceerd hebben te koop zijn. Toegegeven, bij hun ben je iets goedkoper uit omdat zij een aangepast tarief kunnen bieden voor verzending, maar ze krijgen een fikse boekhandelskorting, dus aan het eind van de rit blijft er voor ons minder over, en dus ook voor Care for Kosovo Kids.

Kortom: wil je je verzameling Street Food op peil houden (let op, Vietnam is nog volop leverbaar maar de 2e druk van India is zo goed als uitverkocht), koop Kosovo en geniet!

Goed. Tot zover. Vanmiddag vertrekken we, morgen 14:10 komen we aan in Hanoi – tijdsverschil zes uur, dus 08:10 Nederlandse tijd. Vijf weken Vietnam. Verrukkelijk vooruitzicht!

16 thoughts on “166. She Did It, Again

  1. Op MIrjams computer (en niet op de mijne…) verschijnt onderaan mijn blog een advertentie. Ongevraagd, en ongewild. Zien jullie dat ook? Zo ja, dan moet ik actie ondernemen bij WordPress. Lat het even weten svp.

    • Ik zie de advertentie ook. Hoe kan zo iets!
      Mirjam van harte gefeliciteerd met je prijs en ik hoop dat je daardoor veel boeken kunt verkopen. Het is ook goed dat de boeken ook iets opleveren. Ik zal binnnekort voor de Wereldwinkel een aantal boeken bij jullie bestellen. Maar dat doe ik als jullie weer terug zijn uit Vietman. Ik wens jullie een goede reis!
      Groetjes, Frans

      • Frans, dat is fijn! Kun je trouwens beter doen vóór de feestdagen. De boeken liggen in Culemborg (Bondgenoot) en zijn leverbaar via het Centraal Boekhuis. Groet, Mirjam

  2. Die Mirjam toch. Proficiat met je overwinning, 3 x hip, hip, hip, hoera. In februari ( 2015 ) ga ik fietsen in Oeganda, ook voor het goede doel.

    Met vriendelijke groeten, en een goede reis.

    Philippe

    Ook hier sluikreclame.

  3. Heel hartelijk gefeliciteerd, goede reis op de 19de neem ik er een op je gezondheid Hans en kom samen goed weerom!
    Groet,

    Carel

  4. Diep respect en grote bewondering voor wat jullie doen!
    Van harte gelukgewenst vanuit Zweden!
    Hier ook reclame/adware by Gravity (?) (3 steps to changing your financial life, Myke Tyson, drinking lemon water en Kim Kardashian)

    • Maarten, zoals ik zojuist Philippe liet weten, nu ook aan jou: heb no-ad upgrade gekocht voor deze website, zou nu moeten werken. Kan jij kijken of je nog adware ziet? Dank! (We zijn nu in Hanoi, jetlag bijna voorbij, voelen ons heerlijk.)

      • Mooi Hans! Nu clean geloof ik! Machtig zeg! Prachtig! Hanoi. Wil ik ook eens meemaken🙂

Geef een reactie

